Kjøpsvilkår


Frakt

Fraktkostnaden er kun 39 kr innen Norge, uansett ordrestørrelse. Ved kjøp over 600 kr er det fri frakt.

Normal leveringstid er 1–2 virkedager. Bestillingen din sendes alltid som ekspress for raskest mulig levering. Vi tar forbehold om at varer kan være midlertidig utsolgt, og forsinkelser.

Betalingsmåter

Hos Dentaworks kan du betale med følgende:

Betalings- eller kredittkort
Betaling med enten VISA, MasterCard, EuroCard og Diners Club kort skjer over en sikker 128-bitstilkopling. Du kan betale med alle kort med VISA, MasterCard eller Diners Club-logo.

Faktura
Du betaler etter at du har fått pakken med 21 dagers betalingsfrist. En fakturaavgift på kun 29 kr tilkommer. Du kan kontrollere fakturastatus på http://www.klarna.no/. Fakturaen din kommer sammen med bestillingen i pakken din. Mulighet for delbetalinger.
OBS! Du må oppgi korrekt folkeregistrert adresse og personnummer (helt sikkert) for å kunne handle med faktura. Om du ikke kan betale med vanlig faktura, så er det mulig å forhåndsbetale via giro med Forskuddsbetaling.

 

Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 62,00 kr og en forsinkelsesrente på 8.50 %. Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost.

Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

* Gjelder ikke for varer og tjenester som f.eks. flyreiser, eventement og spesialanpassede varer.

Klarna AB, organisasjonsnummer SE556737-0431


Forskuddsbetaling via Giro
Betal på forskudd via Giro, tradisjonell bankoverføring. Vi sender betalingsinformasjon (Giro-nummer og KID) per e-post. Varene sendes direkte hjem til deg straks betalingen er mottatt.

PayPal
Betal med kort eller bankoverføring.

BankAxess - Betaling fra bankkonto sikret med BankID
Tjenesten blir tilgjengelig hos Dentaworks innen 1 uke. For BankAxess skjer godkjenning av betalinger ved bruk av BankID (PersonBankID). Banker som tilbyr BankAxess som betalingsmiddel for sine kunder i dag er: DnB NOR, Nordea, SpareBank 1-bankene, Terra-bankene, Fokus Bank, SEB Privatbanken og Sparebanken Vest. 

Vilkår

Medlemskap og personopplysningsregister i henhold til PUL, den svenske loven om personopplysninger. Når du som kunde fyller ut person- og kontaktopplysningene dine, så godtar du at disse opplysningene registreres og benyttes av Dentaworks. Opplysningene er nødvendige for at Dentaworks skal kunne gi best mulig service, kontakte deg og levere varer. Som kunde er det ditt ansvar å sørge for at den angitte leveringsadressen er korrekt.

Angrerett, returrett og reklamasjoner

Som kunde har du 14 dagers full returrett fra og med mottak av varen. Varen skal være ubenyttet og i uåpnet forpakning, og returen blir først godkjent når varen er blitt inspisert av vårt personale. Vi betaler kun tilbake om varen er returnert i fullgod stand. Du står for fraktkostnaden for returvaren. Hvis vi har sendt feil vare, er det vi som står for fraktkostnaden.
Kontakt alltid Dentaworks kundeservice på [email protected] før du sender tilbake varen. Hvis du ikke gjør det, må du betale 100 kroner gebyr.

Returadresse:
Dentaworks
Blattgruppen AS
Blakerveien 109
1920 Sørumsand

En vare kan kun reklameres ved fabrikasjonsfeil. Ved reklamasjon av en vare kontakter du vår kundeservice for videre veiledning.

Kontakt alltid Dentaworks kundeservice hvis du har problemer, spørsmål eller kommentarer. Vi svarer raskt og vil alltid gjøre vårt beste for at du som kunde skal bli fornøyd med produktene våre.

Fornøyd kunde-garanti

For at du som kunde skal kunne føle deg trygg med å kjøpe tannbleking fra Dentaworks, tilbyr vi en Fornøyd kunde-garanti. Garantien innebærer at du som kunde får en Dentaworks Tannblekingsgel hvis du mot formodning ikke skulle bli fornøyd med blekingsresultatet. Blekingsresultatet kan noen ganger utebli hvis man ikke har bleket på riktig måte, derfor vil vi at du først kontakter vår kundeservice for å få hjelp med blekingsprosessen.

 

Vilkår for Fornøyd kunde-garanti
1. Fornøyd kunde-garantien innebærer at du får en Dentaworks Tannblekingsgel.


2. Ved betaling med faktura skal denne betales i tide uansett resultat, og vi står ikke for eventuelle påminnelsesavgifter eller andre avgifter som kan tilkomme dersom fakturaen ikke betales.


3. Returen skal skje med sporbart brev eller pakke. Returer som ikke når oss er ugyldige.


4. Garantien gjelder kun ved kjøp av Dentaworks Tannbleking eller Dentaworks Plus med Tannblekingspenn. Garantien gjelder ikke ved kjøp av kun gelé, kun tannblekingspenn eller kun skinner. Hvis du har fått ekstra skinner av oss, må også disse returneres. Hvis du ikke returnerer de ekstra skinnene, trekkes 95 kr av per skinne.


5. Garantien gjelder kun for førstegangskjøpere.


6. Minst tre uker skal ha passert fra bestillingsdato, og produktet skal ha blitt brukt ifølge anvisningene. Kunden skal alltid først kontakte Dentaworks’ kundeservice for å sikre at blekingen har blitt utført korrekt, samt følge Dentaworks’ instruksjoner og anvisninger fra kundeservice. Dette kan innebære en forlenget blekingsprosess. Fornøyd kunde-garantien gjelder opptil to måneder etter ordredato. Hvis du ikke har hørt noe fra oss innen to arbeidsdager, ber vi deg kontakte oss på nytt.


7. Tilbakebetalingen skjer etter punktene ovenfor og først når vi har fått produktene i retur, behandlet og godkjent ærendet.

 

Alle returer for Fornøyd kunde-garantien skal sendes til:
Dentaworks
Blattgruppen AS
Blakerveien 109
1920 Sørumsand


Dentaworks er en del i Behrens Group AB, reg.nr. 5566890314.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta ekstra gode rabatter og tilbud.